Apologetisk Forum
Ikke pålogget [Logg inn ]
Gå til bunn

Utskriftsversjon  
Forfatter: Tittel: Kan jeg få litt hjelp i en diskusjon om apostler og ICA:
Larss
Juniorveteran
****




Innlegg: 437
Registrert: 9-8-2003
Brukeren er frakoblet


[*] opprettet den 15-7-2004 kl 12:39
Kan jeg få litt hjelp i en diskusjon om apostler og ICA:


Det hadde vært fint om noen med litt mer kunnskap om apostelfelleskapet ICA, og det Bibelske rundt apostler kunne hjulpet meg i denne tråden:

http://apologetisk.net/baptistforum/index.php?showtopic=74

Det er faktisk av veldig stor betydning at noen gjør det ettersom at faktisk ganske mange baptister leser dete forumet, og at det også er endel pastorer som er "på vandring" i dette spørsmålet som leser og deltar i diskusjonen...

PS: Selve diskusjonen starter med noe litt anderledes, men 2-3 innlegg nedenfor hovedinnlegget starter diskusjonen om ICA og apostler.

Takk på forhånd!

[Edited on 15-7-2004 by Larss]

[Edited on 15-7-2004 by Larss]
Vis brukerens profil Besøk brukerens hjemmeside Vis alle innlegg av brukeren
geirern
Medlem
**




Innlegg: 137
Registrert: 23-5-2004
Brukeren er frakoblet


[*] opprettet den 15-7-2004 kl 19:25


Sitat:
Originally posted by Larss
Det hadde vært fint om noen med litt mer kunnskap om apostelfelleskapet ICA, og det Bibelske rundt apostler kunne hjulpet meg i denne tråden:

http://apologetisk.net/baptistforum/index.php?showtopic=74

Det er faktisk av veldig stor betydning at noen gjør det ettersom at faktisk ganske mange baptister leser dete forumet, og at det også er endel pastorer som er "på vandring" i dette spørsmålet som leser og deltar i diskusjonen...

PS: Selve diskusjonen starter med noe litt anderledes, men 2-3 innlegg nedenfor hovedinnlegget starter diskusjonen om ICA og apostler.

Takk på forhånd!

[Edited on 15-7-2004 by Larss]

[Edited on 15-7-2004 by Larss]


Jeg blir gjerne med for det er mye feil som blir antatt ang. dagens apostolske menighetsbevegelse. At de skal bli stemplet som en losje, er jo rett og slett på trynet. Men jeg har litt liten tid for tiden, så om noen dager kanskje.

Er ikke sikker på at du vil ha min hjelp, men...? ;)
Vis brukerens profil Vis alle innlegg av brukeren
Lionheart
Seniorveteran
******


Avatar


Innlegg: 1041
Registrert: 25-1-2004
Bosted: Bergen, Norge
Brukeren er frakoblet


[*] opprettet den 16-7-2004 kl 22:26


jeg tror dere står på motsatt side av diskusjonsgrøften i forhold til hverandre uansett...



Kjærligheten er ikke det at vi har elsket Gud, men at han har elsket oss og sendt sin Sønn til soning for våre synder.

1Joh 4,10
Vis brukerens profil Vis alle innlegg av brukeren

  Gå til topp

Powered by XMB
XMB Forum-programvare © 2001-2017 XMB-gruppen