Apologetisk Forum
Ikke pålogget [Logg inn ]
Gå til bunn

Utskriftsversjon  
Forfatter: Tittel: Oslo 3. Baptistmenighet ekskluderes.
Kristnerd
Administrator
********


Avatar


Innlegg: 2645
Registrert: 19-7-2003
Bosted: Rogaland
Brukeren er frakoblet


[*] opprettet den 12-7-2006 kl 18:11
Oslo 3. Baptistmenighet ekskluderes.


les her



«Forstår du det du leser?» «Hvordan skal jeg kunne forstå,» sa han, «når ingen forklarer det for meg?»
\"Se på dere selv, søsken, dere som ble kalt: ikke mange vise etter menneskelige mål, og ikke mange med makt eller av fornem slekt.\"
Vis brukerens profil Vis alle innlegg av brukeren
ehasting
Medlem
**


Avatar


Innlegg: 144
Registrert: 5-7-2006
Bosted: Drammen
Brukeren er frakoblet


[*] opprettet den 12-7-2006 kl 22:15


Det er godt å lese at noen tør å stå for sin tro enda, og ikke lar seg rive med i verdenen.
Vis brukerens profil Vis alle innlegg av brukeren Denne brukeren har MSN Messenger
Kristnerd
Administrator
********


Avatar


Innlegg: 2645
Registrert: 19-7-2003
Bosted: Rogaland
Brukeren er frakoblet


[*] opprettet den 12-7-2006 kl 23:36


Sitat:
Opprinnelig postet av ehasting
Det er godt å lese at noen tør å stå for sin tro enda, og ikke lar seg rive med i verdenen.


Ja. Jeg ble glad for denne beslutningen.




«Forstår du det du leser?» «Hvordan skal jeg kunne forstå,» sa han, «når ingen forklarer det for meg?»
\"Se på dere selv, søsken, dere som ble kalt: ikke mange vise etter menneskelige mål, og ikke mange med makt eller av fornem slekt.\"
Vis brukerens profil Vis alle innlegg av brukeren
Lionheart
Seniorveteran
******


Avatar


Innlegg: 1041
Registrert: 25-1-2004
Bosted: Bergen, Norge
Brukeren er frakoblet


[*] opprettet den 18-7-2006 kl 10:04


ja det er godt.



Kjærligheten er ikke det at vi har elsket Gud, men at han har elsket oss og sendt sin Sønn til soning for våre synder.

1Joh 4,10
Vis brukerens profil Vis alle innlegg av brukeren
Gråspurv
Æresmedlem
**


Avatar


Innlegg: 56
Registrert: 18-5-2006
Brukeren er frakoblet


[*] opprettet den 18-7-2006 kl 14:29


JA, det er veldig bra at noen tar Bibelen på alvor ang. hva den sier om homofilt samliv og ikke bortforklarer det med "viss vass" om at Jesus var bare kjærlighet, at han ikke fordømte noen og at lastekatalogene i GT og NT som omhandler homofilt samliv ikke gjelder lengre pga at de var farget av sin samtid.
Takk til baptistene for den avgjørelsen de har tatt! :singing:
Måtte bare DnK våkne og gjøre det samme overfor menigheter som gir syndenes tillatelse istedet for syndenes forlatelse. :sniff:
Vis brukerens profil Vis alle innlegg av brukeren
Soteria
Seniormedlem
***


Avatar


Innlegg: 172
Registrert: 11-3-2006
Brukeren er frakoblet


[*] opprettet den 18-7-2006 kl 17:22


Tror at DnK har rotet seg for langt bort til at de greier å hente seg inn igjen, de som blir utnevnt til høye stillinger har jo makt.

Det eneste som hjelper nå er en religionskrig, eh... blir nok å utkjempe den på den åndelige planet. Vi kristne steller ikke med vold nåtildags. Men sannelig kunne det trengtes et skikkelig kupp i DnK, der visse ledere hadde blitt ført ut med hendene over hodet og fengslet. Og visse andre kunne velfortjent ha overtatt posisjonene deres...

Vi kan jo drømme - og vente på dommens dag så lenge.
Vis brukerens profil Vis alle innlegg av brukeren

  Gå til topp

Powered by XMB
XMB Forum-programvare © 2001-2017 XMB-gruppen