Apologetisk Forum
Ikke pålogget [Logg inn ]
Gå til bunn

Utskriftsversjon  
Forfatter: Tittel: Domeneshop og sensur
Theotormon
Medlem
**




Innlegg: 66
Registrert: 16-5-2005
Brukeren er frakoblet


thumbdown.gif opprettet den 7-12-2005 kl 10:52
Domeneshop og sensur


http://magazinet.no/default.asp?menuid=&linktype=2&l...

Sitat:
Abortmotstander Ludvig Nessa raser etter at internettsidene på abort.no ble lagt ned uten forvarsel av Domeneshop.


Sitat:
- Det er to punkter i vårt reglement vi legger til grunn i dette tilfelle. For det første kan materialet oppfattes støtende, og for det andre at det kan oppfattes som religiøs ekstremisme, forklarer Ytteborg


Uansett om ein sympatiserer med arbeidet til Ludvig Nessa eller ikkje,
burde dette føre til at varselklokkene kimer hjå alle som verdsett essensielle demokratiske verdiar som ytrings- og religionsfridom.

Når ein så stor leverandør av Internett-tenestar kan drive med slik meinings-sensur utan at samfunnet reagerer, er noko gale fatt.

Særs viktig er dette spørsmålet sidan leverandørar som Domeneshop i praksis har makt over kven som skal få ytre seg på framtidas medium, Internett.
Og om ein har slik fundamental mangel på forståelse for kva som kreves for å behalde eit fungerande demokratisk samfunn som det kan sjå ut som, er det fare for at det same Internettet som skulle verta demokratiet sin store katalysator, i staden vert dets bane...


Eg er sjølv kunde av denne leverandøren, eg kjem sjølvsagt til å seie opp dette førehaldet så snart som mogleg.
Eg ber òg andre kundar om å vurdera om ein ynskjer å støtte slike anti-demokratiske verdiar økonomisk, og i det minste fall seie frå at slik oppførsel er uakseptabel.
Vis brukerens profil Vis alle innlegg av brukeren
Kristnerd
Administrator
********


Avatar


Innlegg: 2645
Registrert: 19-7-2003
Bosted: Rogaland
Brukeren er frakoblet


[*] opprettet den 7-12-2005 kl 17:52


Har en konto hos dem jeg også. Men den blir ikke fornyet ved neste forfall. Hadde bestemt meg for det før dette skjedde, da de er rett og slett dyre sammenlignet med andre tilsvarende tilbydere. Når dette kommer i tillegg er valget enkelt. Avslutter kundeforholdet.

[Redigert den 7-12-2005 av Kristnerd]




«Forstår du det du leser?» «Hvordan skal jeg kunne forstå,» sa han, «når ingen forklarer det for meg?»
\"Se på dere selv, søsken, dere som ble kalt: ikke mange vise etter menneskelige mål, og ikke mange med makt eller av fornem slekt.\"
Vis brukerens profil Vis alle innlegg av brukeren

  Gå til topp

Powered by XMB
XMB Forum-programvare © 2001-2017 XMB-gruppen